Tomas Ledin – En del av mitt hjärta.mpg

This entry was posted in Ei kategoriaa. Bookmark the permalink.

Yksi vastaus artikkeliin: Tomas Ledin – En del av mitt hjärta.mpg

  1. Tom sanoo:

    vad gör du nu för tiden ?varför hör du aldrig av dig ?det var alldeles för längesen vi sågsdet var dem första ord hon sanär vi sprang på varannute på stan tidigare idagbor du kvar i samma 2:a ?vad jobbar du med ?hon bubblade av frågorjag svaradesen avbröt hon migmed sitt underbara leendedu ska veta att jag saknar digdet finns känslor som aldrig tar slutdu ska veta att jag inte glömtdet finns bilder som aldrig suddas utjag har vaknat mitt i natten av tystnadenoch önskat att sov här med migen del av mitt hjärta kommer alltid slå för digjag lovade att ringadet skulle bli rätt snartfick mitt nummer och min nya adresssen rusa hon iväghon hade bråtton förståsför bråttom för att hinna seatt jag följde hennes gång med en förundrad blickdet fanns mycket kvar att sägamen hon bara gickdu ska veta att jag saknar digdet finns känslor som aldrig tar slutdu ska veta att jag inte glömtdet finns bilder som aldrig suddas utjag har suttit med vännerpå en stökig resturangoch kommit på mig själv vara nån annan stansen del av mitt hjärta kommer alltid slå för digen del av mitt hjärta kommer alltid slå för digJAG FÖRSTOD ALDRIG RIKTIGTvad som hände den där gångenförrutom att allt blev feldet fanns så mycket kvar att gedet fanns kärlek mellan ossvarför packa du din väska istället för att slåss ?du ska veta att jag saknardet finns känslor som aldrig tar slutdu ska veta att jag inte glömtdet finns bilder som aldrig suddas utdu ska veta att jag saknar digdet finns känslor som aldrig tar slutdu ska veta att jag inte glömtdet finns bilder som aldrig suddas utjag har fått för mig att jag sett digjag har ropat ditt namnjag har sprungit rakt fram mot en främmande famnen del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig(en del av mitt hjärta)mm en del av mitt hjärtakommer alltid slå för dig(en del av mitt hjärta)en del av mitt hjärta(en del av mitt hjärta)en del av mitt hjärta har alltid slått(en del av mitt hjärta)för digför digen del av mitt hjärtaen del av mitt hjärtaen del av mitt hjärtaen del av mitt hjärta]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s